2016. november 9., szerda

Mindenmentes nudli

Megkívántam, jól megfőztem, máktengerben hempergettem :) Nagy sikere volt!


Hozzávalók:

400 g főtt patiszon (lehet cukkini, főzőtök, édesburgonya, paszternák is)
200 g víz
200 g Anyasüti Sütemény variációk
100 g cassava gari
2 ek kókuszolaj


Elkészítés:

A tököt enyhén sós vízben megfőzzük, még melegen pürésítjük az egészet, és hozzáadjuk a kókuszolajat. A lisztkeveréket a cassava garival keverjük el, majd az a tökös masszával vegyítjük. 1-2 órát hagyjuk pihenni. Pihentetés után egy jól nyújtható masszát kell kapnunk. Szilikonos nyújtólapon nudlikat formázunk, melyeket forró vízben pár perc alatt megfőzünk. Akkor jók, ha már feljöttek a víz tetejére. Én darált mákban hempergettem, de szabadon variálható :)

Jó étvágyat!

Forrás: Laczkó Zsuzsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése