2018. november 29., csütörtök

Rántott csirke mentes panírral

Nagy kérdés évek óta, hogy mivel panírozunk. Mondjuk nem vittem túlzásba a kísérletezést, a fő szempont  - mint mindig - az előkészületi és az elkészülési idő minimalizálása volt. Többféle keverék, verzió létezik, én legtöbbször kókuszreszeléket, kölespelyhet vagy hajdinapelyhet használok. Ezek közül a kókusz inkább elázik a húson, viszont nagyon finom, Csipi kedvence, a másik kettő ropogós marad, van a családban,a kinek meg ez tetszik :)
Lábjegyzet: cassava garit is használtam, de azzal is ázott, és keserű is volt

Elkészítésük sem serpenyőben történik, nem tudnám a szeleteket dédelgetni a 2,5 évesem mellett. Így sütőben készítem. Panírozás után elhelyezem a kiklopfolt csirkemelleket vagy a csirkecomfiléket (többségében ezt) a tepsiben, lefújom vagy meghintem olajjal/kókuszzsírral, végül 50 perc alatt, 180 fokon készre sütöm. Nem szükséges lefedni. Próbáljátok ki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése